LUBLIN REGENERACJA MAGLOWNIC

Wyższa jakość regeneracji.
Teraz dostępna także dla Ciebie.
tel. 782 026 726
1
Twoja maglownica przyjeżdża do naszego zakładu
2
Regenerujemy i testujemy maglownicę
3
Zregenerowana maglownica wraca do Ciebie
Posiadamy już zregenerowane maglownice na tzw. wymianę do większości modeli aut.

Żywotność zregenerowanej maglownicy jest zbliżona do żywotności maglownicy fabrycznie nowej.
Klienci i osoby zainteresowane tematem, jakim jest r

egeneracja maglownicy

, zamieszkujący

Lublin

i inne miasta na terenie województwa lubelskiego np.

Zamość Chełm Puławy Dęblin Świdnik Lubartów Łuków Radzyń Podlaski Bełżyce Łęczna Włodawa Piaski Kraśnik Krasnystaw Hrubieszów Tomaszów Lubelski Szczebrzeszyn Biłgoraj Janów Lubelski Biała Podlaska Międzyrzec Podlaski Terespol Ryki Kurów Nałęczów Kazimierz Dolny

wielokrotnie podczas rozmów telefonicznych podnoszą różnego rodzaju tzw. mity dotyczące regeneracji przekładni kierowniczych. Ponieważ podczas rozmów telefonicznych wiele z tych mitów powtarza się, dla ułatwienia na część z nich postaramy się odpowiedzieć na naszej stronie.
Mit 1. Po

regeneracji maglownica

ma krótką żywotność.
Nieprawda - podczas naprawy przekładni kierowniczej wymianie podlegają m.in. uszczelnienia wewnętrzne i ewentualnie listwa zębata. Na każdą zregenerowaną maglownicę udzielamy rocznej gwarancji, co samo w sobie jest wyznacznikiem jej późniejszej długiej żywotności.

Mit 2. Lepiej kupić maglownicę używaną, niż regenerować
Nieprawda - maglownica używana, co w sposób oczywisty wynika z jej natury jest już w pewnym stopniu zużyta. Jej uszczelnienia i listwa zębata są w niewiadomym stanie i z całą pewnością nie są w stanie pracować bezawaryjnie tak długo, jak

maglownica po regeneracji

, z nowymi uszczelnieniami i na rocznej gwarancji.
Mit 3. Styl jazdy nie ma wpływu na zużycie maglownicy.
Nieprawda - otóż sposób, w jaki jeździmy przekłada się na żywotność wielu podzespołów w naszym samochodzie, w tym także i na maglownice. Dość istotne znaczenie ma tutaj sposób w jaki pokonujemy nierówności, drgania i uderzenia przyjmowane przez koła w dalszej kolejności poprzez drążki przenoszą się na maglownicę. Jeśli więc zależy nam na tym, aby regeneracja maglownicy były operacją, dzięki której nasza przekładnia będzie służyła nam długo, pamiętajmy, aby uważać na dziury w drodze, wysokie krawężniki, tory tramwajowe wznoszące się ponad poziom nawierzchni i inne tego typu elementy - pokonujmy je wolno, a z pewnością nasze auto będzie miało z tego dużą korzyść z punktu widzenia żywotności jego podzespołów.

Mit 4. Raz

regenerowana maglownica

będzie miała tendencję do częstego psucia się.
Nieprawda - poprawnie przeprowadzona regeneracja maglownicy oznacza, że jej stan techniczny jest porównywalny do stanu nowego podzespołu. Mamy nowe uszczelnienia, listwę zębatą w pełni sprawną, a sama maglownica przed wydaniem jej klientowi przechodzi kontrolę techniczną.

Mit 5. Maglownicę można naprawić samemu.
Nieprawda. Przeciętny kierowca nie posiada profesjonalnego sprzętu pozwalającego dokonać

regeneracji maglownicy

w sposób prawidłowy. Bardzo ważnym etapem naprawy przekładni kierowniczej jest jej kontrola przed przekazaniem jej do użytkowania. Polega to na zamontowaniu maglownicy do specjalnego stołu testującego jej szczelność i sposób działania w warunkach takich, jakie mają miejsce podczas jazdy samochodem (obciążenie, temperatura, ciśnienie). Bez tego etapu i upewnienia się, że maglownica po regeneracji jest w stu procentach sprawna, nie ma sensu montować jej w naszym samochodzie.
1. Twoja maglownica jest wymontowana?
Dostarcz ją do naszego zakładu osobiście lub zamów u nas kuriera.
  • regeneracja maglownic 2
2. Auto jeszcze jeździ?
Jak Twój mechanik wymontuje maglownicę wyślij ją do nas lub zamów kuriera.
3. Auto jeszcze jeździ, a Ty nie masz zaufanego mechanika?
Zadzwoń do nas - współpracuje z nami ponad 150 warsztatów na terenie całej Polski - pomożemy Ci odszukać godny zaufania serwis w Twojej miejscowości.
Zdajemy sobie sprawę, że swoją maglownicę do regeneracji chcesz powierzyć odpowiedzialnym specjalistom.
Oto, dlaczego to właśnie nam warto jest zaufać.
Wiedza plus doświadczenie
Przekładnie kierownicze regenerujemy już od ponad 10 lat. W związku z tym mamy bardzo bogate doświadczenie w tym właśnie obszarze.
Szerokie grono Klientów
Z naszych usług korzystają osoby fizyczne, warsztaty mechaniki pojazdowej i autoryzowane serwisy znanych w Polsce marek samochodowych.
Profesjonalne rozwiązania
Do wszelkich prac stosujemy specjalistyczne narzędzia i maszyny, co gwarantuje rzetelne zrealizowanie procesów regeneracji.
Szeroki zakres usług
Regenerujemy nie tylko maglownice, ale również wiele innych podzespołów samochodowych.
Obsługa logistyczna na najwyższym poziomie
Mozemy zaoferować Ci transport Twojej maglownicy do naszego zakładu centralnego lub do naszego warsztatu partnerskiego.
Gwarancja bez limitu kilometrów.
Maglownice regenerowane w naszym zakładzie otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów w czasie jej trwania.
Nie wiesz, czy regeneracja maglownicy w Twoim samochodzie to dobre rozwiązanie?
Weź zatem pod uwagę, co dzięki temu rozwiązaniu możesz zyskać:
Otrzymujesz gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów w czasie jej trwania od firmy istniejącej na polskim rynku regeneracyjnym od wielu już lat.
Do napraw stosujemy wyłącznie oryginalne części wytwarzane przez renomowanych producentów.
Cena, jaką płacisz za regenerację jest dużo niższa, niż cena zakupu nowej maglownicy.
Wszelkich napraw dokonują fachowcy z długoletnim doświadczeniem zakresie regeneracji maglownic.
Jeśli zależy Ci na czasie, możesz zamiast czekać na naszego kuriera, osobiście odwiedzić siedzibę firmy spedycyjnej w Lublinie. Skrócić może to czas całej operacji regeneracji maglownicy. W siedzibie firmy kurierskiej możesz także osobiście odebrać swoją maglownicę po regeneracji u nas. Szczegóły dostępne u konsultanta pod numerem naszego telefonu.
Wiemy doskonale, że niektórzy klienci w celu przyspieszenia całej operacji, jaką jest regeneracja maglownicy, chcieliby samodzielnie dostarczyć przesyłkę z maglownicą do siedziby firmy kurierskiej. Dla ich wygody poniżej podajemy orientacyjne odległości z niektórych miast w pobliżu Lublina, do tegoż właśnie miasta i do siedziby firmy spedycyjnej z nami współpracującej.

Chełm - Lublin - 73 km,
Zamość - Lublin - 88 km,
Dęblin - Lublin - 74 km,
Świdnik - Lublin - 11 km,
Puławy - Lublin - 59 km,
Biała Podlaska - Lublin - 129 km,
Hrubieszów - Lublin - 113 km,
Biłgoraj - Lublin - 88 km,
Terespol - Lublin - 149 km,
Włodawa - Lublin - 79 km.

Regeneracja maglownic Kraśnik

Regeneracja maglownic Janów Lubelski

Regeneracja maglownic Świdnik

Regeneracja maglownic Krasnystaw

Regeneracja maglownic Ryki

Regeneracja maglownic Radzyń Podlaski

Regeneracja maglownic Biała Podlaska

Regeneracja maglownic Lubartów

Regeneracja maglownic Puławy

Regeneracja maglownic Zamość

Regeneracja maglownic Biłgoraj

Regeneracja maglownic Tomaszów Lubelski

Regeneracja maglownic Hrubieszów

Regeneracja maglownic Chełm

Regeneracja maglownic Włodawa

Regeneracja maglownic Łęczna

Prace w naszym zakładzie centralnym - regeneracja maglownic
uchwyt maglownicy do testu po regeneracji
stanowisko diagnostyczne maglownic
zregenerowane maglownice mamy dostępne dla odbiorców na wymianę
pompy wspomagania maglownicy również podlegają regeneracji
maglownica po zregenerowaniu
testy maglownic po zregenerowaniu umożliwiają kontrolę ich jakości
maglownica na stanowisku roboczym jest poddawana testom działania
przygotowanie do regeneracji maglownicy
regeneracja maglownicy jest procesem wieloetapowym i złożonym
korpus pompy wspomagania maglownicy przed oddaniem odbiorcy jest piaskowany
maglownica po zregenerowaniu
przewody ciśnieniowe maglownic przed kontrolą
maglownica po naprawach jest zabezpieczana przed korozją
maglownica po piaskowaniu jest szykowana do przekazania odbiorcy
listwa maglownicy na ogół wymaga regeneracji lub wymiany
demontaż maglownicy jest wykonywany ręcznie lub maszynowo
demontaż listwy maglownicy przed oceną jej stanu technicznego
zregenerowane maglownice są poddawane kontroli szczelności
korpus regenerowanej maglownicy wymaga czynności serwisowych
na osłonie maglownicy montowana jest szczelna opaska gumowa
listwy maglownic podczas ich regenerowania są szlifowane w maszynie
korpus maglownicy jest piaskowany i zabezpieczany przed rdzą
po zregenerowaniu przekłądnia kierownicza czeka na odbiór
gumowa osłona maglownicy musi zawsze zostać wymieniona na nową
korpus maglownicy umożliwia jej mocowanie w nadwoziu samochodu
maglownice po zregenerowaniu są pozbawione nieszczelności
zregenerowana maglownica
części zregenerowane przygotowane do wysłania na zamówienie
maglownic po ich regeneracji są szczegółowo badane i testowane
regeneracja maglownicy przez wykwalifikowany personel
zregenerowane wysprzęgliki i maglownice oczekują na wysyłkę do odbiorców
maszynowa regeneracja maglownicy
© 2011 by - Aquaress