Metaliczne odgłosy docierające do kierowcy w momencie jazdy lub postoju z okolicy komory silnika i skrzyni biegów mogą być symptomem tego, że
regeneracja i naprawa konwertera
, czyli
sprzęgła hydrokinetycznego
będzie konieczna. Objawy takie mogą mieć swoją przyczynę w postaci uszkodzonych sprężyn i łożysk we wnętrzu konwertera. W takim przypadku z całą pewnością bez zregenerowania i naprawienia tego elementu nie obejdziemy się. Konwerter odpowiada za zamianę momentu obrotowego generowanego przez silnik na odpowiedniej wartości ciśnienie dostarczane do automatycznej skrzyni biegów.
Dzięki temu moc jednostki napędowej jest przenoszona z silnika na skrzynię i w dalszej części na koła pojazdu. Wspomniana na wstępie usterka sprężyn i łożysk konwertera będzie wymagała zdemontowania tego podzespołu z auta i dostarczenia do naszego zakładu, o ile oczywiście kierowca samochodu zdecyduję się na skorzystanie z usług naszego przedsiębiorstwa w zakresie wykonania czynności naprawczych. Zanim jednak dojdzie do ewentualnego demontażu konieczna będzie diagnostyka i ocena tego, czy rzeczywiście
regeneracja i naprawa konwertera
, czyli
sprzęgła hydrokinetycznego
będzie konieczna. Jeżeli tak, zachęcamy do kontaktu z naszym zakładem.
Jednym z etapów regeneracji konwertera (sprzęgła hydrokinetycznego) jest jego zabezpieczenie antykorozyjne. Odbywa się to na sam koniec wszystkich prac, po testach i kontroli oraz po wyważeniu.