Nasze usługi
regeneracji turbin
możemy zaproponować Państwu według różnych schematów postępowania uzależnionych w dużej mierze od konkretnego przypadku. Nasz zakład ma zasięg ogólnopolski i jesteśmy logistycznie przygotowani do obsługi Klientów z dowolnego miejsca w naszym kraju.
Naszymi Klientami są nie tylko osoby indywidualne, ale także warsztaty samochodowe i serwisy autoryzowane.
Zatrudniamy wysokiej klasy specjalistów, stosujemy specjalistyczne urządzenia, a części zamienne wykorzystywane podczas regeneracji, to oryginalne produkty znanych w branży wytwórców. Z tego powodu, każda opuszczająca nasz zakład turbosprężarko otrzymuje na piśmie dwuletnią gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
Wszelkie szczegóły związane z naszymi usługami możecie uzyskać Państwo pod podanym na stronie numerem telefonu u naszych specjalistów, którzy doradzą i pomogą wybrać najbardziej optymalny wariant rozwiązania problemu z Państwa turbosprężarką.Twoja turbosprężarka jest już wymontowana z samochodu?
Dostarcz ją do naszego zakładu centralnego osobiście lub zamów naszego kuriera.
Samochód jeszcze jeździ?
Gdy już Twój mechanik wymontuje turbosprężarkę dostarcz ją do nas lub zamów naszego kuriera.
Samochód jeszcze jeździ, a Ty nie masz zaufanego warsztatu?
Zadzwoń do nas - pomożemy Ci. Obecnie współpracuje z nami bardzo rozległa sieć warsztatów partnerskich na terenie całej Polski.Zaproponujemy Ci godnego zaufania mechanika w Twojej miejscowości, który zdiagnozuje, zdemontuje i zamontuje turbosprężarkę na potrzeby regeneracji.
Każda turbosprężarka na skutek naturalnego zużycia i wpływu czynników zewnętrznych traci swoje pierwotne walory użytkowe i nie jest tak sprawna, jak podzespół zregenerowany, czy też fabrycznie nowy. Na jej poszczególnych elementach możemy zaobserwować ślady zużycia.
Bariera w przebiegu samochodu około 200 000 kilometrów jest bardzo charakterystyczna, gdyż na ogół regeneracja turbiny oraz szeregu innych kluczowych komponentów w aucie może być przy tej wartości niezbędna. Wiąże się to przede wszystkim z tym, że każda część pracująca w sposób mechaniczny w którymś momencie ulega zużyciu i wyeksploatowaniu. W przypadku turbosprężarek, kół dwumasowych i maglownic przebieg wspomnianych 200 000 km jest bardzo charakterystyczny, gdyż uśredniając, na ogół podzespoły trafiają do nas do naszego zakładu centralnego z aut o takim właśnie przebiegu. Oczywiście do tej wartości przebiegu należy podchodzić w sposób rozsądny, gdyż systematyczne serwisowanie auta i dbałość o regularną wymianę oleju, wraz z wszystkimi filtrami z całą pewnością zwiększy żywotność turbosprężarki. Element ten jest teoretycznie długowieczny i mógłby służyć znacznie więcej, niż wspomniałem bariera, jednakże bardzo często kierowcy zaniedbują wykonywania czynności obsługowych i ponoszą tego konsekwencje. Dodatkowo trzeba pamiętać, że z reguły każdy samochód w trakcie cyklu swojego życia przechodzi przez ręce wielu właścicieli i nie wszyscy z nich są zainteresowani dbałością o dobry stan techniczny auta. Turbosprężarka w samochodzie jest podatna na złe smarowanie, co będzie efektem zaniedbania w zakresie wymiany oleju, a także jej łopatki są wrażliwe na zanieczyszczenia znajdujące się w powietrzu trwającym do komory turbiny. Z tego właśnie powodu bardzo istotna jest systematyczna wymiana oleju silnikowego wraz z wszystkimi filtrami w okresach zalecanych przez producenta aut. Gdy wykonasz to sobą diagnostykę i regeneracja turbiny będzie konieczna zachęcamy do kontaktu z naszym zakładem centralnym, aby omówić szczegóły ewentualnej naprawy.
Objawy zużycia turbiny wskazujące na konieczność jej regeneracji
Każdy podzespół samochodowy zanim całkowicie odmówi posłuszeństwa daje różnego rodzaju objawy swojej niesprawności.
Regeneracja turbiny
w samochodzie również wiąże się z różnego rodzaju objawami pojawiającymi się zanim konieczność taka wystąpi. Turbosprężarka bardzo często ulega uszkodzeniu na skutek zaniedbań w zakresie wymiany oleju silnikowego wraz z wszystkimi filtrami i może to skutkować różnego rodzaju uszkodzeniami łożysk i wałka turbosprężarki, co objawiać będzie się poprzez wycieki oleju. Olej ten będziemy mogli zaobserwować po otworzeniu klapy silnika na przewodach zasilających turbosprężarkę. W przypadku znacznego wycieku, plamy oleju pojawią się również na nawierzchni pod naszym autem. Inne dostrzegalne objawy uszkodzenia turbosprężarki to utrata mocy auta i nadmierna emisja spalin z rury wydechowej, czyli popularne kopcenie. Będzie to miało miejsce szczególnie w momencie próby gwałtownego przyspieszenia, chociażby w momencie wyprzedzania innego pojazdu, lub w sytuacji zwiększonego obciążenia podczas holowanie przyczepy, lub pokonywania wzniesień. Dostrzeżenie jakikolwiek niepokojących objawów w pracy turbosprężarki powinno zostać zdiagnozowane, gdyż z całą pewnością element ten sam nie ulegnie naprawie, a wręcz przeciwnie, sytuacja będzie się pogarszała i objawy będą coraz bardziej dotkliwe. W każdym przypadku trafiającego do nas podzespołu regeneracja turbiny przywróci temu elementowi pełną sprawność techniczną i pierwotne walory użytkowe.Kierowcy, którzy stoją przed dylematem skorzystania z usługi, którą jest regeneracja turbiny w samochodzie zastanawiają się nad innymi opcjami usunięcia kłopotu z układem turbodoładowania w swoim samochodzie. Trzeba jednak pamiętać o tym, że turbosprężarka w każdym pojeździe jest podzespołem teoretycznie bardzo długowiecznym i żywotnym, a jakiekolwiek uszkodzenia i przyspieszone zużycie to wynik różnego rodzaju zaniedbania ze strony kierowcy i wpływ usterek silnika i jego osprzętu na ten właśnie podzespół. Szczególnie w przypadku zaniedbań w zakresie wymiany oleju i filtra powietrza jest to bardzo odczuwalne dla każdej turbiny. Kierowcy zastanawiają się, czy kupno części na szrocie nie byłoby lepszym rozwiązaniem. Otóż zgodnie z naszym doświadczeniem możemy śmiało i z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że część kupiona na szrocie nie załatwi sprawy. Przede wszystkim z tego powodu, że nie będziemy wiedzieli, co dotychczasową turbosprężarkę uszkodziło lub przyczyniło się do szybkiego zużycia. Montując każdy inny podzespół, nawet nowy również i on będzie narażony na działanie cały czas tych samych negatywnych czynników, które uszkodziły poprzednią turbosprężarkę. W związku z tym nie ma sensu wybierać innej opcji niż regeneracja dotychczas posiadanej turbiny, gdyż korzystając z tego wariantu otrzymujemy raport diagnostyczny, z którego wynika, co w samochodzie jest uszkodzone po stronie silnika lub jego osprzętu lub jakie innego rodzaju zaniedbania ze strony kierowcy doprowadziły do konieczności serwisowania turbiny. Nawet kupując podzespół fabrycznie nowy i montując go w miejsce poprzedniego to samo ryzyko istnieje. Oprócz tego trzeba pamiętać, że kupno podzespołu używanego na szrocie oznacza bardzo często nabycie części o takim samym stanie technicznym, jak nasz dotychczasowy podzespół, a wielu przypadkach stan ten jest znacznie gorszym. Dla kierowcy będzie to oznaczało jedynie wydatek, a problem i tak nie zostanie rozwiązany. Z uwagi na wspomniane argumenty uważamy, że regeneracja turbiny w samochodzie jest bardzo dobrym rozwiązaniem tego problemu i z całą pewnością przyczyni się do bardzo długie eksploatacji tego podzespołu w aucie.