Regeneracja turbosprężarek Warszawa
Jeżeli Warszawa jest miejscem Twojego zamieszkania i regeneracja turbosprężarki
i znajduje się w centrum Twojej uwagi, to oznacza, że odwiedzasz właściwą stronę w sieci. Nasz zakład od bardzo długiego okresu czasu działa w branży regeneracyjnej, a jednym z popularniejszych podzespołów do regeneracji jest właśnie turbosprężarka. Każda trafiająca do nas część w pierwszym etapie jest poddawana inspekcji wizualnej, czy nie występują w niej żadne usterki dyskwalifikujące turbosprężarkę do dalszych czynności.
Mamy tutaj na myśli przede wszystkim różnego rodzaju jej uszkodzenia mechaniczne, pęknięcia lub przetarcia obudowy. Dalszym krokiem jest demontaż wszystkich podzespołów stanowiących trzon turbosprężarki i ich ewentualna wymiana. Oczywiście w sytuacji konieczności wymiany wirnika w pierwszej kolejności, zanim zostanie on zamontowany trzeba go wyważyć. Każda turbosprężarka trafiająca do naszego Klienta otrzymuje dwuletnią gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów. Rozwiązanie przez nas proponowane jest bardzo atrakcyjne z punktu widzenia cenowego, o ile zdarzy się problem z tym właśnie podzespołem.
Na szczęście turbosprężarka nie jest podzespołem, który może spowodować unieruchomienie samochodu podczas jazdy, ale też z drugiej strony, jeżeli dostrzeżemy symptomy zużycia tej części, to z całą pewnością nie powinniśmy zbyt długo odwlekać z wizytą w warsztacie samochodowym. Tak więc, jeżeli regeneracja turbosprężarki jest w centrum Twojego zainteresowania i zamieszkujesz Warszawę zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy pod podanym na stronie numerem telefonu udzielą wszelkich niezbędnych informacji na temat świadczonych przez nas usług.Zwracamy uwagę naszych szanownych Klientów, że turbosprężarka jest podzespołem dosyć delikatnym i na jej uszkodzenie ma wpływ między innymi styl jazdy kierowcy oraz częstotliwość wymiany oleju silnikowego i filtra powietrza. Wielu młodych kierowców zapomina o tym, że smarowanie turbosprężarki odbywa się w tym samym olejem, który smaruje naszą jednostkę napędową i wyłączymy silnik, podczas gdy ten pracuje na wysokich obrotach, to w takim przypadku wirnik turbosprężarki nadal obraca się zanim wyhamuje, nie ma dobrego smarowania.
Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że takie zachowanie dosyć szybko może przyczynić się do nadmiernego zużycia turbosprężarki i jej awarii. Z podobnego powodu należy pamiętać, że wymiana oleju w silniku w cyklach zalecanych przez producenta jest bardzo ważna. Zanieczyszczony olej smarujący turbosprężarkę z całą pewnością nie przyczyni się do tego, że będzie ona miała dłuższą żywotność, a wręcz przeciwnie czas jej eksploatowania znacznie możemy skrócić. Z kolei wymiana filtra powietrza jest istotna z tego względu, że powietrze zasysane przez turbosprężarkę trafia pomiędzy łopatki wirnika poruszającego się z prędkością sięgającą nawet do 200 tysięcy obrotów na minutę.
Różnego rodzaju zanieczyszczenie znajdujące się w powietrzu uderzając o łopatki mogą je odkształcić lub nawet złamać. Tak więc pamiętajmy, że awaria turbosprężarki bardzo często ma przyczynę zewnętrzną i należy dbać o to, aby czynniki mogące wpłynąć na jej uszkodzenie nie pojawiły się.