RZESZÓW REGENERACJA MAGLOWNIC

Wyższa jakość regeneracji.
Teraz dostępna także dla Ciebie.
tel. 782 026 726
1
Twoja maglownica przyjeżdża do naszego zakładu
2
Regenerujemy i testujemy maglownicę
3
Zregenerowana maglownica wraca do Ciebie
Posiadamy już zregenerowane maglownice na tzw. wymianę do większości modeli aut.

Żywotność zregenerowanej maglownicy jest zbliżona do żywotności maglownicy fabrycznie nowej.
Jeśli interesuje Cię temat

regeneracja maglownicy

, a zamieszkujesz

Rzeszów

lub inne miasto na terenie woj. podkarpackiego, jak:

Dębica Mielec Tarnobrzeg Stalowa Wola Krosno Kolbuszowa Sokołów Małopolski Nowa Sarzyna Sieniawa Leżajsk Przeworsk Łańcut Tyczyn Dynów Strzyżów Ropczyce Nowa Dęba Nisko Ulanów Przemyśl Jarosław Lubaczów Oleszyce Radymno Dubiecko Sanok Lesko Dukla Jasło Brzozów Rymanów

, to z pewnością lektura niniejszej strony pozwoli CI odpowiedzieć na pytanie, jakie są zalety i wady możliwych wyborów w sytuacji kłopotów z maglownicą: dokonać regeneracji, kupić używaną, czy może nową przekładnie kierowniczą.
Na początek, przed odpowiedzią na te pytania warto poznać fakty - otóż maglownica stanowi część układu kierowniczego, odpowiedzialnego za przenoszenie ruchu obrotowego kierownicy na skręt kół. Z uwagi na pełnioną funkcję, jak łatwo się domyślać, maglownica to bardzo odpowiedzialny podzespół w budowie samochodu. Jak każda część, również i maglownica wraz z upływem czasu i przebiegu auta ulega naturalnemu procesowi zużycia.

Stopień wyeksploatowania zależy od wielu czynników, ale faktem bezspornym jest postępujący proces zużycia i co z tym się wiąże, utrata swoich pierwotnych właściwości.
Aby przywrócić sprawność układu kierowniczego, użytkownicy aut mają trzy możliwości rozwiązania problemu z niesprawną maglownicą. Pierwszym i naturalnie nasuwającym się rozwiązaniem jest zakup nowej przekładni kierowniczej. Gdy sięgniemy po telefon do dowolnego sklepu z częściami, zapytamy mechanika, czy w inny sposób poznamy cenę nowej maglownicy, z reguły uginają się nam kolana, bo koszt nowego podzespołu jest bardzo duży, potrafiący sięgać niekiedy nawet kwoty kilku tysięcy złotych. Drugi często brany pod uwagę wariant, to zakup maglownicy używanej.

Rozwiązanie takie jest dość tanie, jednakże pozornie. Otóż maglownica używana, która pracowała już wcześniej na jakimś innym samochodzie jest w pewnym stopniu zużyta - kto wie, czy nie dużo bardziej, niż nasza dotychczasowa przekładnia - mogła być bowiem użytkowana przez osobę mało dbającą o samochód. Inną rzeczą jest to, w jaki sposób była zdemontowana z poprzedniego samochodu - być może używano do tego celu młotka i palnika, co z kolei mogło uszkodzić znajdujące się w środku delikatne uszczelnienia i spowodować powstanie mikropęknięć w obudowie, niewidzialnych gołym okiem, a mogących wkrótce spowodować, że zakupiona używana przekładnia nadawać będzie się na złom. Wreszcie maglownica z demontażu, po zdjęciu ze starego auta mogła być przechowywana w warunkach, które spowodowały powstanie w jej środku korozji, czego również nie widać gołym okiem, a co wyjdzie dopiero po kilku tygodniach użytkowania, najczęściej gdy już minie tzw. gwarancja rozruchowa.

Trzecim, według nas najrozsądniejszym rozwiązaniem problemu jest

regeneracja maglownicy

. Korzyści, jakie za tym przemawiają to:

- gwarancja bez limitu kilometrów
- po naprawie przekładnia ma nowe uszczelnienia i nie ma ryzyka, że za chwilę będzie z niej sączył się olej,
- po regeneracji przekładnia jest sprawdzana na specjalnym stole diagnostycznym, co daje pewność, że jest w stu procentach sprawna,
- cena regeneracji maglownicy jest niewielka w porównaniu z zakupem przekładni nowej,
- o przewadze maglownicy regenerowanej nad używaną nawet nie wspominamy, bo trudno jest porównywać część całkowicie sprawną, na gwarancji, mającą pełne walory użytkowe ze złomem nieznanego pochodzenia i stanu.

Tak więc, jeśli masz problem z przekładnią kierowniczą w swoim samochodzie, na dobrą sprawę masz tylko dwa rozwiązania. Pierwszym jest zakup nowej, drugim zaś regeneracja maglownicy. Zakup używanego złomu, to tylko pozorne rozwiązanie problemu - istnieje bardzo duże ryzyko, że po kilku tygodniach od chwili założenia części ze szrotu, będziesz musiał wydać kolejne pieniądze, aby rozwiązać po raz kolejny problem z maglownicą.
1. Twoja maglownica jest wymontowana?
Dostarcz ją do naszego zakładu osobiście lub zamów u nas kuriera.
  • naprawianie maglownicy
2. Auto jeszcze jeździ?
Jak Twój mechanik wymontuje maglownicę wyślij ją do nas lub zamów kuriera.
3. Auto jeszcze jeździ, a Ty nie masz zaufanego mechanika?
Zadzwoń do nas - współpracuje z nami ponad 150 warsztatów na terenie całej Polski - pomożemy Ci odszukać godny zaufania serwis w Twojej miejscowości.
Zdajemy sobie sprawę, że swoją maglownicę do regeneracji chcesz powierzyć odpowiedzialnym specjalistom.
Oto, dlaczego to właśnie nam warto jest zaufać.
Wiedza plus doświadczenie
Przekładnie kierownicze regenerujemy już od ponad 10 lat. W związku z tym mamy bardzo bogate doświadczenie w tym właśnie obszarze.
Szerokie grono Klientów
Z naszych usług korzystają osoby fizyczne, warsztaty mechaniki pojazdowej i autoryzowane serwisy znanych w Polsce marek samochodowych.
Profesjonalne rozwiązania
Do wszelkich prac stosujemy specjalistyczne narzędzia i maszyny, co gwarantuje rzetelne zrealizowanie procesów regeneracji.
Szeroki zakres usług
Regenerujemy nie tylko maglownice, ale również wiele innych podzespołów samochodowych.
Obsługa logistyczna na najwyższym poziomie
Mozemy zaoferować Ci transport Twojej maglownicy do naszego zakładu centralnego lub do naszego warsztatu partnerskiego.
Gwarancja bez limitu kilometrów.
Maglownice regenerowane w naszym zakładzie otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów w czasie jej trwania.
Nie wiesz, czy regeneracja maglownicy w Twoim samochodzie to dobre rozwiązanie?
Weź zatem pod uwagę, co dzięki temu rozwiązaniu możesz zyskać:
Otrzymujesz gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów w czasie jej trwania od firmy istniejącej na polskim rynku regeneracyjnym od wielu już lat.
Do napraw stosujemy wyłącznie oryginalne części wytwarzane przez renomowanych producentów.
Cena, jaką płacisz za regenerację jest dużo niższa, niż cena zakupu nowej maglownicy.
Wszelkich napraw dokonują fachowcy z długoletnim doświadczeniem zakresie regeneracji maglownic.
Jeśli zależy Ci na czasie, możesz zamiast czekać na przedstawiciela firmy przewozowej, osobiście odwiedzić siedzibę kuriera w Rzeszowie, co oczywiście może trochę skrócić czas całej operacji regeneracji maglownicy.

W siedzibie firmy kurierskiej możesz także osobiście odebrać swoją maglownicę po regeneracji u nas.
Kontaktując się z nami telefonicznie i zamawiając usługę, macie Państwo możliwość samodzielnego dostarczenia paczki z maglownicą lub zamówienia u nas kuriera. Niektórzy jednak chcieliby zaoszczędzić nieco czasu i samodzielnie przywieźć przesyłkę do siedziby kuriera. Oczywiście istnieje taka możliwość, a dla wygody osób spoza Rzeszowa, poniżej podajemy orientacyjne dystanse z wybranych lokalizacji na terenie Podkarpacia do lokalizacji firmy spedycyjnej z nami współpracującej.

Krosno - Rzeszów - 63 km,
Stalowa Wola - Rzeszów - 68 km,
Dębica - Rzeszów - 52 km,
Przemyśl - Rzeszów - 79 km,
Leżajsk - Rzeszów - 44 km,
Ropczyce - Rzeszów - 36 km,
Tarnobrzeg - Rzeszów - 73 km,
Mielec - Rzeszów - 61 km,
Jasło - Rzeszów - 69 km,
Sanok - Rzeszów - 78 km.

Regeneracja maglownic Rzeszów

Regeneracja maglownic Dębica

Regeneracja maglownic Mielec

Regeneracja maglownic Sokołów Małopolski

Regeneracja maglownic Sieniawa

Regeneracja maglownic Leżajsk

Regeneracja maglownic Tarnobrzeg

Regeneracja maglownic Stalowa Wola

Regeneracja maglownic Przemyśl

Regeneracja maglownic Jarosław

Regeneracja maglownic Krosno

Regeneracja maglownic Sanok

Regeneracja maglownic Łańcut

Regeneracja maglownic Ropczyce

Regeneracja maglownic Jasło

Prace w naszym zakładzie centralnym - regeneracja maglownic
uchwyt maglownicy do testu po regeneracji
stanowisko diagnostyczne maglownic
zregenerowane maglownice mamy dostępne dla odbiorców na wymianę
pompy wspomagania maglownicy również podlegają regeneracji
maglownica po zregenerowaniu
testy maglownic po zregenerowaniu umożliwiają kontrolę ich jakości
maglownica na stanowisku roboczym jest poddawana testom działania
przygotowanie do regeneracji maglownicy
regeneracja maglownicy jest procesem wieloetapowym i złożonym
korpus pompy wspomagania maglownicy przed oddaniem odbiorcy jest piaskowany
maglownica po zregenerowaniu
przewody ciśnieniowe maglownic przed kontrolą
maglownica po naprawach jest zabezpieczana przed korozją
maglownica po piaskowaniu jest szykowana do przekazania odbiorcy
listwa maglownicy na ogół wymaga regeneracji lub wymiany
demontaż maglownicy jest wykonywany ręcznie lub maszynowo
demontaż listwy maglownicy przed oceną jej stanu technicznego
zregenerowane maglownice są poddawane kontroli szczelności
korpus regenerowanej maglownicy wymaga czynności serwisowych
na osłonie maglownicy montowana jest szczelna opaska gumowa
listwy maglownic podczas ich regenerowania są szlifowane w maszynie
korpus maglownicy jest piaskowany i zabezpieczany przed rdzą
po zregenerowaniu przekłądnia kierownicza czeka na odbiór
gumowa osłona maglownicy musi zawsze zostać wymieniona na nową
korpus maglownicy umożliwia jej mocowanie w nadwoziu samochodu
maglownice po zregenerowaniu są pozbawione nieszczelności
zregenerowana maglownica
części zregenerowane przygotowane do wysłania na zamówienie
maglownic po ich regeneracji są szczegółowo badane i testowane
regeneracja maglownicy przez wykwalifikowany personel
zregenerowane wysprzęgliki i maglownice oczekują na wysyłkę do odbiorców
maszynowa regeneracja maglownicy
© 2011 by - Aquaress